Godmorgon vänner.

Vilken mysig morgon :) Var tvungen att väcka barnen för att skjutsa Pappa Peter till jobbet. Nova-Lii som ALDRIG somnar om på morgonen efter vällingen somnade så klart om. Stackare hon måste ha varit trött lillfisan. Sen när det va dags att väcka storebror så gjorde han min dag underbar. Han ville egentligen inte vakna men började skratta tok mycket när jag pussade på honom :) sen sa han alldeles nyvaken med hes morgon röst < Mamma ekej > för er som inte förstår så sa han (mamma älskar). Mitt hjärta bara slog ett extra slag och jag blev alldeles varm i kroppen! Älskade barn.<3 Nu har vi nyss ätit frukost i vardagsrummet framför bolibompa, vi har aldrig gjort det förr men vi ville mysa idag :) Nu ska vi göra oss klara för en ny dag, William ska på dagis och jag ska till Anna för att fixa till burret till hår på huvudet. Ha en mysig dag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback