Hur fan klarade man sig?!

Åh fy!

Hej igen, idag känns det lite bättre igen men fy så trött och slut jag varit på slutet. Hur ska det gå när jag börjar jobba heltid?!

Min plånbok har iallafall kommit till rätta :) Polisen i Hudik ringde på torsdagkvällen och berättade att dom hade fått in den :) Kändes ju TOPPEN vart super glad. Hon sa att den legat där ett par dagar och då vart jag ARG! Jag anmälde mitt körkort försvunnet för att jag skulle så fort som möjligt få börja köra bil igen. Har man en gång förlustanmält det så måste man beställa ett nytt. Hade dom ringt direkt hade jag inte behövt betala för ett nytt jävla körkort ju! Men men nu är det gjort och ett nytt körkort är på väg :) Det värsta av allt är att jag inte har nåt leg eller pass så jag får inte köra bil, har inte fått tillbaka plånboken än heller eftersom den ska skickas från Hudik, annars hade man kunna köra på det gamla kortet. HUR FAN KLARADE MAN SIG UTAN KÖRKORT OCH UTAN BIL???

Idag har vi varit i Furuvik heela dagen :) Nova-Lii fick stanna hemma med mormor så William har fått en egen dag med Mamma och Pappa vilket uppskattades kan jag lova.
Han har njutit hur mycket som helst idag och varit helt underbar. Lugn och glad hela dagen, älskade att se på alla djuren och mest av allt att få bada med mamma :) Han har verkligen mått bra av att få all uppmärksamhet av oss idag. Mitt stora lilla hjärta, mamma älskar dig!

Jag ska bjuda på lite bilder från dagen, men det får bli senare då kameran och sladden ligger nere. Jag orkar inte fixa med det nu.

Men godnatt vänner!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback