Hel*et*s j*v*a s*it!!!

Fan, fan, fan!

Ja nu har jag varit och hämtat min underbara och fula heldräckt ;) Det va ju positivt och roligt att jag äntligen fick rätt storlek tillslut. MEN nåt som inte alls va lika roligt var när jag upptäckte att min plånbok var borta :( Jag hade den i vagnen och antingen har jag tappat den eller så har någon tagit den. Tagit den är ju uppenbart även om jag tappade den först för vi gick samma väg som vi kom när jag upptäckte att den va borta och den fanns inte.

Jaja inte mycket att göra, hoppas på att någon eller polisen ringer och har hittat/fått in den. bankkortet är spärrat och nå kontanter fanns inte så det blir inte mycket nöje för den som har den :) Om ingen hör av sig före torsdag så får jag beställa nytt körkort också. Det värsta är att jag "inte"har nåt leg, jag har ju använt körtkortet som det. Jag har ett leg någonstans men eftersom det inte har använts sen William föddes så har jag ingen koll på var de är. Mitt pass är också borta om inte mamma har det kvar hemma. Utan legitimation får jag ju inte ens köra bil.

FAN vad jobbigt allt blev!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback