Ett fult tips ;)

Åh vad jobbigt.

När jag kommit hem från Gävle igår så skulle jag visa min nya snygga jumpsuit ( helkroppsdräkt ) ;) Så var det fel strl. :/ Jag förstår inte hur det har gått till och inte min mamma heller, då jag prövade den i strl M och sen är det ingen av oss som har någon minne av att jag hängt tillbaka den eller bytt. Men hem hade jag iallafall med mig en XS så den va på tok för liten och oskön. Känns lite jobbigt att behöva åka ända till Valbo för att byta den.
Ska ringa till butiken i Hudik och höra om dom har rätt strl där och om jag kan få komma dit och byta den idag, Hoppas, i värsta fall får jag vänta ända till Torsdag och låta mamma byta den när hon har vägarna förbi Valbo. Men ja orkar inte vänta ju, jag vill mysa ner mig i den idag!!!

Måste informera er om att hur ful den en är så är det bland det skönaste jag någonsin haft på mig. Jag har alltid undrat hur folk ens kan visa sig i en sån där man ser ju ut som en jätte bebis :) Jag tycker det fortfarande men ändå så är den så skön och alltid retar det ju någon. Jag bara måste ha den!

Det är ett fult litet tips!



Japp dags att göra sig klar innan William och Nova-Lii vaknar.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback