Kräksjuka och vin ;)

Kräksjuk!


Tvingade mig kvar på jobbet hela dagen igår trots jätte illamående. På kvällen när jag kom hem så bröt helvetet ut och jag kräktes som ett svin. Idag mår jag bättre men har fortfarande inte vågat äta riktigt så jag är lite trött och har ont i huvudet. Urs!!

Imorgon ska jag jobba en sväng mitt på dagen och kvällen ska spenderas hos Sofia med bästa sällskapet :) Blir god mat, massa vin å prat. Längtar som en tok!

Hoppas ni får en trevlig helg*


Hittade lite "gamla" bilder, här va inte Nova-Lii många dagar gammal, och William var ju minst sagt stolt över henne. Älskade ungar*

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du gillar att läsa min blogg! Jag tror inte jag har vetat om att du har en blogg, kanske förr men jag har för mig att det var en annan blogg som du inte skrev så mycket på. Eller så blandar jag ihop det men en annan ;P Men nu har jag i alla fall koll igen :)



Hoppas att du blivit frisk! Vilken fin bild på sötnosarna!

2011-07-19 @ 23:02:24
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback