Grattis ;)

Idag säger vi Grattis till mig då det är min födelsedag :)


Ja idag har jag mest städat och gjort ordning lite för kalas, tusen tack till min syster som är här och hjälper mig med barnen så jag får tid över till annat. Du är guldvärd Annelie♥

Igår bakade jag lite kärleksmums och en super god tårta :) Eller det vet jag ju inte än för jag har inte smakat på den men jag tror att den är super god, Jordgubb och Vitchokladmousse tårta. Kan inte bli annat än god eller hur?!

Jag tänkte faktiskt fuska ikväll och smaka lite tårta, det är jag värd när det är min födelsedag och allt.
Annars går det hur bra som helst att äta GI-metoden och jag har gått ner 3 kg på två veckor :) Har inte vägt mig på ett tag nu så jag vet inte riktigt men nåt sånt är det i allafall så metoden funkar bättre än jag trodde :) Sen tränar jag ju så klart massor också så det hjälper ju mig på traven.
Jag har inte så många kg kvar till min målvikt och det är såå skönt men jag måste ju fortsätta att äta nyttigt när jag nåt min målvikt annars kommer ju jag gå upp allt igen och det vill jag inte. *Peppa, peppa*

Nu ska jag ta fram tårtan ur frysen och garnera den lite innan vi får besök!

Ha en toppen dag alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback