Hoppas inte på en ny vana.

Ännu en dag i hemmet :/ William har varit riktigt het inatt och gnällt en massa. Idag är han dock feberfri men känns ändå onödigt att vara ute och flänga. Han brukar ha feber på nätterna när han är sjuk men inte på dagarna så det fortsätter säkert inatt.

Nova-Lii har fått för sig att vakna på nätterna :( Det har hon aldrig gjort tidigare, men nu så gråter hon och vill inte ligga kvar i sin säng. När jag tar över henne till oss och lägger henne i min famn så somnar hon om igen och så vill hon sova resten av natten, det är lite jobbigt! Får hoppas på att det beror på att hon också är lite krasslig, snorig och hostig. Får inte bli någon vana!

Nu när barnen sover har även jag bäddat ner mig i soffan och ska vila en stund. Sen måste jag iväg till försäkringskassan så fort Peter kommit hem. Ha en fortsatt bra dag vänner!


Mitt hjärta slår för er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback