Barnen piggare :)

Barnen är piggare igen :) Woho! Nova-Lii är fortfarande alldeles rasslig men mycket bättre. William har varit på dagis idag så han är det full fart på förutom att han har nummer 11 under näsan hela tiden :) Gounge!

Jag har jobbat igår och idag så det blir mest att man äter och sover när man kommit hem, därav min dåliga uppdatering.

Ikväll händer inte mycket alls, jag sitter i min ensamhet och kollar på Let's dance, barnen sover och Peter hjälper Therése att skruva ihop en garderob hon fått idag på sin födelsedag. Jag ska strax gå ner och hämta upp Nova-Lii så hon får fortsätta sova i sin säng ist för att sova i vagnen och jag ska krypa ner under täcket och se på tv/film.

Hoppas ni andra har en myysig fredagkväll.

Kram på er*

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det tycker jag verkligen vi ska göra! Nova-Lii kommer ju vara så stor nu i jämförelse, hihi :)

Känns det bra att jobba igen?



Massa kramar till dig!

2011-02-18 @ 23:37:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback