Den mest underbara smärtan

Ni som reagerat på min förlossning och när jag sedan säger att det gör ont.
Tänk på att det är en smärta vi aldrig kommer komma ifrån och tänk också på att det är den mest underbara smärta en kvinna kan känna, och med smärtan kommer den vackraste gåvan en människa kan få.


Jag sitter här och är jätte trött, William är på dagis och Nova-Lii sover. Ska passa på att städa lite här hemma nu medans det är lugnt, så fort lillan vaknar ska hon äta och sen får jag troligtvis besök av Emma. Det är helt sjukt hur mycket saker man kan ha och att en liten människa på 1år kan stöka till så hemskt på bara några minuter. :) Men visst är det underbart!

         


Kommentarer
Postat av: anniina

De är helt sant hjärtat <3

dina barn är lika som bär ska du veta och så vackra puss på er.

2010-09-29 @ 11:32:37
URL: http://finskatrollet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback