Besök ♥

Min syster är hemma och hon är här :)



07:40 fick jag ett sms där hon frågade när hon fick komma hem till oss :) haha! Snacka om att ha bråttom att träffa oss! Underbart♥

William fick vara hemma från dagis idag igen då febern inte lagt sig än. Hoppas verkligen det går lika bra att lämna honom där sen, han har ju varit hemma så länge nu. Men det ska nog inte vara nå problem han älskar ju att vara där och leka med alla barn och leksaker :)

Ska nog sno systers systemkamera nu och knäppa lite kort på mina underbaringar.

♥kramis♥  


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas du får en bra dag och att lillkillens feber lägger sig snart. Ta lite fina foton nu och visa oss sedan :)

2010-10-18 @ 14:57:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback