Myskväll med Mamma/Mormor :)

Ikväll har jag och barnen varit hemma hos Mamma/Mormor medans Pappa P har tränat innebandy, alltid lika trevligt att vara där och träffa Mamma och Lillebror. Älskar min familj ♥

William är lite piggare inge hosta kvar verkar det som, snoret rinner ju fortfarande men det kommer det nog göra mestadels av hösten/vintern. Novisen hon är inge bättre med snorandet hon heller och jag vill nästan inte gå och lägga mig ikväll, jag blir så rädd när hon har svårt andas och jag tycker som sagt synd om henne :'(
Jag tycker inte om när barn är sjuka, det är jobbigt att se dom så hjälplösa. Lilla Leia♥ min brorsdotter är sjuk och har fått pencilin (stavning?!) idag och det ogillas! Är glad att William aldrig varit sjuk tidigare och att jag sluppit det där med att ge medicin.
usch vad jag pratar om sjuklingar nu, snart blir jag själv sjuk av allt detta prat :) Fast hellre det än dom små!


Leia fasters lilla sjukling, krya på dig


Nu är det dags för lite kvällsfika tillsammans med P och hans äldsta dotter Sarah, http://ssaraahandersson.blogg.se/. kika in där!

Natti natt mina vänner!

♥kramis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback