Typiskt! !

Typiskt! Jag kom på att jag har lite saker jag måste göra idag innan William ska hem från dagis men så har P bilen, jag kommer ju inte långt då. Hade jag inte så himla ont i benet/ryggen så hade jag mer än gärna gått in till stan för att hämta bilen men det känns inte så lockande just nu!
Vi får väl se om jag hinner efter P's lunch för han kommer hem då och jag kan ta bilen, kan bli lite tajt att hinna allt på 1 timme. men vi prövar!

Natten har gått bättre än jag trodde, Nova-Lii har bara vaknat en gång och de var vid 3 tiden sen somnade vi om och sov till strax före 8:00 :) skönt!
William fortsatte sova medans vi duschade och gjorde oss klara, jag fick väcka honom KVART I NIO! Han har inte sovit så länge på flera, flera månader :) Vart lite stressigt här på morgonen innan vi skulle iväg på dagis men vi hann som tur var :)

Nu vill Novisen ha lite mat tror jag!

♥Kramis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback