Stackars Barn ♥

Natten har varit lång, Nova-Lii är så himla snorig och täppt i näsan på natten så hon knappt kan andas :( Skulle verkligen behöva sånna droppar som man droppar i näsan på spädbarn för att täppan ska försvinna men apoteket är ju stängt idag och jag vet inte hur jag ska klara av en natt till. Jag blir ju så himla orolig och kan inte sova!
Någon som har något förslag eller vet hur jag kan göra till imorgon när apoteket öppnat igen?!

William är också mycket snorig och hostig men han har vi hostmedicin hemma till och nässpray så han klarar sig bra :)

Nog skrivet om snoriga barn :) Jag sitter och kikar på lite kläder, jag längtar såå mycket till på Onsdag när jag ska till Sundsvall och gå på Birsta tillsammans med Malin :) Då ska shoppas kläder! Äntligen kan jag köpa "vanliga" kläder igen :) Även om jag har nåt kg till att gå ner så har jag iallafall inte gravid magen kvar som tar en massa plats :)


♥Kramis♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Prova att palla upp med lite kuddar el något så hon inte ligger helt platt på rygg när hon sover. Kan ju hjälpa lite iaf. Hoppas de små liven kryar på sig snart!

2010-10-10 @ 22:12:32
Postat av: Caroline

Vi hittade faktiskt näsdropparna på Barnenshus så vi slipper en natt till :) Vi köpte också en sån där utsugar grej :) Haha! Tack för ditt tips i alla fall :)

2010-10-10 @ 22:37:42
URL: http://underbaranii.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag tyckte inte näsdroppar funkade alls, så köpte nässpray som var från 7 mån som jag hade till natten iaf. Sedan tyckter jag nässugen funkar bra, men snoret måste ju vara löst det är då den funkar som bäst. Sedan finns det ju delade meningar om dem med, att det inte är bra osv. Men jag tyckte som sagt den funkade när Carl-Adrian var sjuk. Hoppas ni hittar en lösning som passar er!

2010-10-11 @ 23:22:06
Postat av: Caroline

Jo utsugaren har jag kommit mer överäns med nu så den tycker jag är helt okej faktiskt men som sagt denna saltlösning funkar inte alls. Hade du sprayen på C-A när han va 1 månad? hon är ju bara det än så länge. jag har funderat på att ta spray men vet inte om jag vågar än!

2010-10-12 @ 08:21:58
URL: http://underbaranii.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad bra att du fått in snitsen : ) Tog några ggr för mig med innan jag fattade galoppen ; ) Jag har haft turen att han blev förkyld för första gången för två veckor sen och han är 6 mån nu. På apoteket sa de att det inte var så jättestor skillnad på nezerils droppar och nässpray men kanske är bättre med droppar när de bara är 1 mån, sprayen antar jag kommer längre in på något vis. Funkar det bra med propparna el? Har du pratat med dem på apoteket om vad de säger?

2010-10-14 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback