Morgonmys

Nu på morgonen har William och jag haft det jätte mysigt. Novisen sover fortfarande så William och jag klev upp och gjorde en jätte god frukost tillsammans och sen så satte vi oss och åt med tända ljus i morgonmörkret :)
Jag saknar tiden med William, att bara kunna umgås och busa bara han och jag, tror att han saknar det också!
Men så fort jag slutat amma och Novisen blivit lite större så hon kan vara med lite mer och inte vara bäras hela tiden då får vi mer tid. Jag längtar lite tills barnen blir större och har nytta av varandra.

Det är så konstigt det där, när jag fick William så längtade man hela tiden framåt tills han började jollra, sitta, krypa, gå, prata m.m och sen när man märkte att tiden gått så fort så ångrade man sig lite att man inte tagit mer vara på tiden när han va bebis. Jag bestämde mig då för att nästa barn ska jag bara njuta av och inte längta hela tiden, men det är precis så man gör! Jag sitter ju tillochmed här och skriver att jag längtar tills hon blivit större. Fy mig!

Nu ska jag fortsätta myset här med William innan Novisen vaknar och vill ha mat.
Mycket mys nu men det är ju faktiskt fredag idag och då är de FREDAGSMYS :)



♥Kramis♥

Kommentarer
Postat av: Annelie

fast förra fredagen var bättrare och myigare för då va ju jag där Blaj, visstå? ;)

2010-10-29 @ 08:43:03
Postat av: Caroline

aa sant :)

2010-10-29 @ 09:33:03
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback