Ingen nöjd bebis idag :(

Idag har inte jag haft tid till datorn, egentligen inte nu heller. Nova-Lii är inte alls nöjd utan bara gnäller och gråter om vart annat. Så det får bli ett snabbt litet inlägg med andra ord!

P är och spelar innebandy, dom har seriepremiär ikväll och jag vill ju verkligen se den matchen :(. Men men så är det när man har barn, då kan man inte göra allt man vill. Jag får vara hemma och kolla på idol ist och det är ju inte helt fel det heller, bara ensamt utan P.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll allihop, kanske att jag hinner skriva lite mer senare när tösen. Har haft så mycket tankar idag om vad jag ska skriva och tala om för er men hinner jag inte så får ni vänta nyfiket till imorgon.

Hej så länge! Kramis

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas ni får en bättre dag imorrn gumman!

2010-10-08 @ 20:50:41
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback