Älskade♥

Idag har det varit full rulle hela dagen :) Sånna dagar gillar jag, det är så tråkigt att jämt vara hemma.

Vi har bland annat varit hos min älskade Inger idag, underbara Inger. Jag är så otroligt glad att jag träffat en människa som henne. Det finns inte många människor på jorden som är perfekt men Inger hon är det!
♥Vi älskar dig♥


Eftersom vi inte varit hemma nåt förens nu på kvällen så har jag inte haft tid till att skriva tidigare. Jag önskar jag kunde blogga oftare för jag gillar det, men det finns inte så mycket tid över bara på kvällarna för de mesta eller på dagarna när Novisen sover och William är på dagis. Man kommer väl snart in i lite rutiner med lillan och då kan man planera dagarna lite bättre och få in en stund till datan så i framtiden blir det nog mer skrivet.

Igår kväll när vi precis skulle göra kväller så kom momo♥ på besök och hade med sig byggare Bob grejor till William och gissa om han blev glad?!



Snart är det dags för bingen. Jag är sjukt trött och hoppas på att få vara pigg imorgon.

Godnatt mina vänner!

♥kramis♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken Mysig dag ni verkar ha haft! VIlken snäll momo som kommer med presenter så där. Saknar er jätte mycket! Pussar till er alla

2010-10-29 @ 08:32:47
Postat av: Caroline

Alltid mysigt med dessa barn :) Ja det är tur vi har momo! Hon är bara bäst! Vi saknar dig vi med! Pussss

2010-10-29 @ 08:37:27
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback