Duktig tjej :)

Nova-Lii är en så himla duktig tjej :) Hon äter kl 22:00-23:00 på kvällen innan vi lägger oss sen sover hon hela nätterna fram till ca kl 05:30. Då vaknar hon och äter lite sen somnar vi om, jag är så glad och stolt! i 6 nätter i rad nu har hon gjort så, jag hoppas de håller i sig nu.
Hade det lika med William när han var liten, han sov hela nätterna från att han va 2 veckor. Vilka underbara barn jag har va?!

Imorse dock så när hon vaknade 05:48 så va hon så himla täppt i näsan så hon kunde nästan inte äta :'(. Jag hatar att se henne så snorig, hon är ju såå liten :( Vi fick kliva upp en sväng så det täppta släppte sen la vi oss inne i Williams rum och åt och sov vidare. Ville inte väcka Peter och William som sov i vårat rum därför fick de bli så.
Jag fick sedan sovmorgon, älskade P lät oss sova tills vi vaknade strax efter 09:00 :) Underbart! Jag känner mig som en ny människa idag.

Har hunnit med att färga håret nu på förmiddagen också, färgade på mig själv och det gick ju bra det med :)
Kommer väl kanske någon bild senare på hur färgen blev. Har dock inte någon före bild men ni får nöja er med hur jag ser ut nu :)

Kommer även lite bilder på min pigga söta dotter kl 06:00 i morse, har inte hunnit lägga in dom på datorn än så därför gör jag ett bild inlägg senare!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Carro :)



Vad underbart :) <3 Haha vill oxå ha barn när jag ser en väääldigt söt och fin bebis som Nova-Lii och William :)



Pyss

2010-10-09 @ 14:31:33
URL: http://linddahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback