BarnaVårdsCentralen

Idag har jag varit på Bvc med Nova-Lii och hon har vuxit bra och ser så fin ut :) Det va skönt att se hur mycket hon har gått upp. Jag har varit lite orolig innerstinne att hon inte får i sig tillräckligt med mat då hon kräks efter varje måltid men det behöver jag ju verkligen inte vara längre :).
Hon har iallafall gått upp från 3060g till 3835g på 3 veckor :) Hon har även blivit hela 52,5 cm lång.

Jag börjar känna mig lite krasslig, jag vill verkligen inte bli sjuk nu, eller nu och nu jag vill väl aldrig bli sjuk egentligen. :) William och P är redan förkyld och dom har väl smittat mig antar jag. Typiskt!
Det är så jobbigt att vara sjuk och speciellt när man måste ta hand om 2 barn samtidigt. När man är sjuk då vill man bo hemma hos mamma igen och så vill man att hon ska ta hand om en och tycka synd om en. Då vill man lixom inte vara mamma själv. Om ni nu fattar vad jag skriver om, hahaha!

Jag ska ge upp de här nu och kolla klart på Berg flyttar in sen bli det nog 2 alvedon och sängen.

Godnatt mina vänner!

Jag och Nova-Lii idag innan BVC och en busig William igår på dagen ♥ ♥ ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack det var snällt sagt! :) Kul att du också har en blogg, då har jag ännu en till att läsa :)



2010-10-06 @ 21:44:51
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Annelie

Haha, ja...vilken busig pojk på bilden :) Moster kommer snart hem och busar upp han ännu mera. haha... ;)

2010-10-07 @ 06:54:37
Postat av: Caroline

Ja syster, vi saknar dig massor!

2010-10-11 @ 09:15:53
URL: http://underbaranii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback